Dit is geen tanker van de Tankschiff A.G. , maar een van de zusterschepen die onder Nederlandse vlag voeren voor Plouvier Rotterdam. Ik moet het nog uitzoeken
Hallo Forum
Soweit ich weiss war die Karoflagge in NL die Schlepp Flagge, statt den Zylinder (gelb weiss schwarz) und die gelbe Kugel in der Rheinschiffahrt.