Seite 1 von 4 1234 LetzteLetzte
Ergebnis 1 bis 10 von 31

Thema: Mensen te water na ongeluk op kanaal Breukelen

  1. #1

    Niederlande Mensen te water na ongeluk op kanaal Breukelen

    BREUKELEN - Een vrachtschip heeft een voetveer overvaren in het Amsterdam Rijnkanaal tussen Nieuwer Ter Aa en Breukelen. Meerdere mensen zijn daarbij te water geraakt.

    Mensen te water na ongeluk op kanaal Breukelen

  2. #2

    Niederlande 'Dit moest een keer gebeuren'

    Nieuwer Ter Aa - Wigel Visser was een van de eerste mensen die op de plek van de ramp bij het pontje was, dat vrijdagochtend werd geramd door een Duits vrachtschip.

    'Dit moest een keer gebeuren'

  3. #3

    Niederlande Geen scheepvaart op Amsterdam-Rijnkanaal

    NIEUWER TER AA - Het scheepvaartverkeer op het Amsterdam-Rijnkanaal is vrijdagochtend stilgelegd in verband met een aanvaring tussen een vrachtschip en een veerpont bij Nieuwer Ter Aa.

    Geen scheepvaart op Amsterdam-Rijnkanaal

  4. #4

  5. #5

    Niederlande Kanaal is drukke verbinding met haven Amsterdam

    BREUKELEN - Het voetveer over het Amsterdam-Rijnkanaal verbindt Nieuwer ter Aa met Breukelen en is uitsluitend bestemd voor voetgangers en fietsers.

    Kanaal is drukke verbinding met haven Amsterdam

  6. #6

    Niederlande Onderzoeksraad verzamelt gegevens aanvaring - Deutscher Frachtkahn rammt Fähre in Holland

    NIEUWER TER AA - De Onderzoeksraad voor de Veiligheid is aanwezig op de plek waar de veerpont van Breukelen naar Nieuwer ter Aa vrijdagochtend is aangevaren.

    Onderzoeksraad verzamelt gegevens aanvaring

  7. #7

    Niederlande 'Weinig ongelukken met veerpontjes'

    AMSTERDAM - ?Gelukkig zijn ongelukken met veerpontjes zeldzaam?, zei Ton Paulus vrijdag na de aanvaring tussen een veerpontje en een vrachtschip op het Amsterdam-Rijnkanaal tussen Nieuwer ter Aa en Breukelen.

    'Weinig ongelukken met veerpontjes'

  8. #8

    Deutschland Deutscher Frachtkahn rammt Fähre in Holland

    Amsterdam (dpa) - Ein Frachtkahn aus Deutschland hat am Morgen 30 Kilometer südlich von Amsterdam eine Fußgängerfähre gerammt.

    Deutscher Frachtkahn rammt Fähre in Holland

  9. #9

    Deutschland Deutsches Binnenschiff versenkt Fähre bei Amsterdam

    Auf einem Kanal südlich von Amsterdam hat ein deutsches Binnenschiff eine niederländische Personenfähre gerammt und zum Kentern gebracht.

    Deutsches Binnenschiff versenkt Fähre bei Amsterdam

  10. #10

    Niederlande 'Ik dacht maar één ding, waar is mijn collega?'

    AMSTERDAM - Sjaak Hogenhout, een collega van de vermiste schipper Henk Plomp: "Dit is een drama. Ik zag vanochtend op tv mijn pont ondersteboven in het water liggen en ben als een speer hier naartoe gegaan.

    'Ik dacht maar één ding, waar is mijn collega?'

Seite 1 von 4 1234 LetzteLetzte

Berechtigungen

  • Neue Themen erstellen: Nein
  • Themen beantworten: Nein
  • Anhänge hochladen: Nein
  • Beiträge bearbeiten: Nein
  •